Frisör.

Hej på er, jag hoppas att allt är bra med er! med mig är det bara bra. =) Idag var jag på dinsko och det gick bra, satte upp rea skyltar över hela butiken, det är 70% rea nu tjejer! ska få pengar till ett par skor som jag antagligen köper imorgon, har flera skor på g som jag tänker köpa innan den här månaden. Man kan aldrig ha för många skor.. =P imorgon ska jag lära mig lagret så att det flyter på sen, jag har typ lärt mig allt som går att lära ut! fick se exponeringsplanen också, hur man ska visa upp skorna och sådär, skitkul faktiskt. Jag har fortfarande inte hunnit ta kort på alla miljoner skor jag vill ha, får ta tag i det snart... hittade ett par skitsöta vita skor (ja sommarskor såklart) idag som jag förmodligen köper imorgon, självklart var dom inte på rean haha.

imorgon har jag tid hos frisören också, halv 5! förmodligen får jag mitt löshår fixat och stylat. Hade först tänkt att gå till Natacha Peyres frisör som är expert på just blont hår men jag får ta det under lovet istället.. det ligger på drottninggatan 81 för er som är nyfikna. Själv kan jag knappt vänta, resultatet kan inte bli annat än skitbra. =)

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

nä, man kan aldrig ha för många skor!

2008-01-17 @ 21:15:15
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: josiee

70 procent:) får nog ta mig en titt imorgon då:)

2008-01-17 @ 21:32:45
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Tilde

åh jobbar du på din sko? har praktiserat där en gång och funderar på att söka jobb där efter studenten:)
hehe sant att man inte kan ha för många skor, för mig gäller det även väskor;D

2008-01-18 @ 16:23:37
URL: http://elintildeamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0