Vinn en spaweekend!

Jag fick precis ett mejl av Cosmopolitan tidning och jag är mer och tävlar om parfymen Trésor från Lancôme och en spaweekend lyxiga Clarion Hotel Sign som är stockholms största hotell och är annars värt 7000 kronor! så jag hoppas att jag vinner nu. Haha man kan alltid hoppas eller hur? =) jag kan länka senare om ni är intresserade att vara med och tävla så lottar dom ut vinnare. =P På köpet får man vara med att utse cosmopolitan beauty award 2008, dvs att man röstar vilken parfym, bodylotion m.m man tycker är bäst! jag måste ju ha en chans på någon av dom haha.

image81

Clarion Hotel Sign

Kommentarer
Postat av: annika

hoppas att du vinner :) härligt

2008-01-17 @ 18:31:21
URL: http://photonbywe.blogg.se
Postat av: Impeel

Spana in vår blogg och läs om vår uppfinning som kommer att förenkla vardahen för alla modemedvetna tjejer!

2008-01-17 @ 20:27:36
URL: http://Impeel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0