Nice shoes.

Tja!

Skönt med Fredag. =) Camilla sade att jag fick sluta tidigare idag så jag bokade om mitt frisörbesök till nästa Torsdag istället eftersom att jag inte skulle ha vart där förens halv 5. Nu har jag en bild på ett av dom skorna jag tänker köpa.. =P eller möjligtvis iallafall.

Retro
Dom här kostar 449 kronor och är såklart inte på rea eftersom att jag vill ha dom haha.. får se om jag köper dom, känns rätt onödigt nu när det snart är vår! då vill jag hellre satsa på såna skor. =)

Idag var jag på lagret och jag har lärt mig vad alla skor står för. Varmfodrat är 07, herrskor är 13 osv. Det underlättar en hel del om man bara kan det, deras lager är såklart skitstort så det tar ett tag att lära sig alla "sektioner" men det är inte så intressant för er kanske ;P Sen satte jag upp resten av rea skyltarna vilket är ett jävla jobb haha. Nu tänker jag äta lite. Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

snygga skor

2008-01-18 @ 17:13:56
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0