shepherd.

Hej på er!

Jag väntar på en tjej som ska höra av sig till mig angående peace armbandet, ska tydligen kunna köpa det billigare än på hemsidan så det känns roligt.. =) jag vet inte till vilket pris, färg osv men jag väntar haha.

Idag har jag vart på dinsko och har exponerat skor och sådär, fick visa alla mina 7 par skor som jag vill ha till Anna som gärna ville veta vilka jag skulle köpa, dom har fått in nya jättefina skor som jag väntar efter att få se före alla andra! förhandstur. =) Nu har jag också hittat ett par shepherd tofflor som även finns på BRANDOS.se för bara 395 kronor. Dom finns också på Nilson i olika färger, dom ska köpas inom kort.. Är dom inte grymt fina?

Ge mig dom nu!
image88

.. Jag hoppades att jag skulle slippa bli såhär GRYMT dålig på att uppdatera, bättring ska det bli, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: zara

vill ha dom där tofflorna ! grymt fina och sköna

2008-02-21 @ 10:13:51
URL: http://zaaras.blogg.se
Postat av: Jennifer

Mysiga!

2008-09-03 @ 13:47:07
URL: http://iennifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

har såna ^^

2010-01-31 @ 14:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0